Hírek, újdonságok
Betűméret-növelés →

Tippek az egészséges táplálkozáshoz

Az ünnepek alatti habzsolás és a mozgás hiányának következménye akár komoly súlyfelesleget is jelenthet. Sokan drasztikus fogyókúrába kezdenek, azonban ezzel a túlevésnél nagyobb károkat okozhatunk a saját testünknek, szervezetünknek. Az Újpesti Egészségfejlesztési Iroda egészséges életmódra ösztönző programjai segítenek abban, hogy megfelelő és hiteles információkat kapjunk arról, hogyan őrizhetjük meg egészségünket, illetve hogy hogyan adjunk le fokozatosan néhány kilót.

 



 
A következő tippek remek alappillérei lehetnek az egészséges életmódnak, étrendnek, melyeket mindennapjainkba építve elérhetjük a kívánt testsúlyt, vagy megőrizhetjük azt.
  • Együnk változatosan! Ne ragadjunk le a megszokott ételeknél, próbáljunk ki új ízeket.
  • Naponta többször (4-6x) étkezzünk, mindig ügyeljünk a mennyiségre!
  • Ételeinket kevés sóval készítsük, só helyett használjunk friss vagy szárított fűszereket!
  • Igyunk meg napi 2-2,5 liter vizet, ásványvizet! A víz oltja legjobban a szomjunkat és nem tartalmaz plusz kalóriákat.
  • Asztalunkra rendszeresen kerüljön teljes kiőrlésű gabonaféle! A rostdús táplálkozás hozzájárul az egyenletesebb vércukorszinthez, a megfelelő emésztéshez, és segít a méreganyagok eltávolításában is.
  • Naponta többször együnk nyers zöldséget, gyümölcsöt!
  • Válasszunk alacsony zsírtartalmú ételeket és zsírszegény konyhatechnológiai eljárásokat (pl. sütőzacskóban sütés, párolás)!
  • Naponta fogyasszunk fél liter tejet vagy ennek megfelelő mennyiségű sovány tejterméket!
  • Csökkentsük a cukor és a hozzáadott cukrot tartalmazó élelmiszerek fogyasztását!
  • Mozogjunk rendszeresen, legalább napi 30 percet!

Jelentkezzen az újpesti EFI programjaira, váltson életmódot, válassza az egészséget!

Diéta tréning - az egészséges életmóddal ismerteti meg az érdeklődőket.
Fogyi klub – dietetikus és gyógytornász segít az ideális testsúly elérésében.
Recept klub – az egészségesebb ételkészítési eljárásokat mutatja be recepteken keresztül.
Diabetes klub – célja a helyes életmód elsajátítása.

Karácsonyné Szilágyi Rita, az Újpesti EFI dietetikusa
Legközelebbi esemény
Gerinctorna Törzsizomzat célzott erősítése és aktív nyújtása
2019 okt. 28.
Eseménynaptár
<2019 október>
hkszcspszv
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Írjon nekünk!
Küldés
2018 | ÚJPESTIEK EGÉSZSÉGÉÉRT - Egészségfejlesztési Iroda